مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-09سياسي

اصول مربوط به “حقوق ملت’’ و “مبارزه با فساد”در  قانون اساسی برجسته است


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: اصول مربوط به “حقوق ملت’’ و “مبارزه با فساد” در  قانون اساسی کشور برجسته است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: اصول مربوط به “حقوق ملت’’ و “مبارزه با فساد” در  قانون اساسی کشور برجسته است.

رسول بهرامی پور امروز(18 آذر) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه، به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان گفت: قانون اساسی مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با رای بیش از 98 درصدی ملت انقلابی ایران اسلامی به تصویب رسید، یک قانون جامع و در عین حال راهگشا در همه امور کشور است.

بهرامی پور اصول مربوط به حقوق ملت و مبارزه با فساد را از اصول برجسته قانون اساسی دانست و افزود: این قانون فارغ از نژاد، مذهب، جنسیت، قومیت، زبان و .

حقوق همگان را محترم شمرده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه سپس با ارایه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: ارایه خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت های رایگان، کمک به آزادی زندانیان معسر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، راه اندازی شوراهای صلح و سازش در شهرستانها، برگزاری اجلاسیه شهدای حقوق دان غرب کشور، همایش های تخصصی حقوقی و قضایی و اجرای طرح حقوق یاران از مهمترین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول مربوط به “حقوق ملت’’ و “مبارزه با فساد”در  قانون اساسی برجسته است

اصول مربوط به “حقوق ملت’’ و “مبارزه با فساد”در  قانون اساسی برجسته است